1 лютого на прямій телефонній лінії з жителями Запорізької області був депутат Запорізької обласної ради від Опозиційного блоку, член комісії з питань управління об’єктами спільної власності територіальних громад області та житлово-комунального господарства Ярослав Криль.
Люди зверталися до депутата з наболілими питаннями, здебільшого пов’язаними з погіршенням якості життя в нинішніх умовах подорожчення продуктів споживання, ліків та зростання тарифів на послуги ЖКГ. Зрозуміло, що люди хочуть отримувати якісні послуги, а що стосується лікування, – у випадках серйозних захворювань без матеріальної допомоги депутата ті, що зверталися, обійтися не можуть.
- Влада своїми антисоціальними діями затягує людей у комунальну пастку, – так прокоментував Ярослав Криль свої враження від спілкування з жителями області, що до нього звернулися, – Нажаль, ми, як депутати, не в змозі вирішити цю глобальну проблему та надати допомогу усім, хто її потребує. Треба вимагати зміни антисоціальної політики. Люди вже сьогодні – на межі виживання і довго так тривати не може.
Так, мешканці міста Запоріжжя висловили своє незадоволення роботою пасажирського транспорту, зокрема, маршрутних таксі №14 та №96 в Хортицькому та Заводському районах.
Тенденцію росту звернень малозабезпечених верств населення відзначають і фахівці. Так, 87 – літня жителька Гуляйполя, в розпачі скаржилась на нестачу коштів для сплату комунальних послуг. Повідомила, що в її будинку температура повітря 9-12 градусів тепла тому що вимушена економити газ для опалення будинку, в якому проживає.
Також звертались люди з питання отримання соціальної допомоги, відновлення роботи телефонного зв’язку.
Показовим прикладом того, що в нашому регіоні існує гостра проблема комунального обслуговування, є заява мешканця селища Якимівка, який повідомив, що жителі стурбовані становищем навколо очисних споруд. Виявляється, що очисні споруди не працюють. Це спричиняє екологічну небезпеку та підвищення онкологічних захворювань у районі, через що громадяни змушені виїздити з району.
Загалом під час прямої лінії було розглянуто 9 питань. Щодо всіх порушених проблем громадянам були надані вичерпні роз’яснення, за окремими зверненнями буде вжито відповідних заходів реагування.